یزدفردا: سرپرست فرمانداری مهریز حضور پرشور مردم در انتخابات را باعث خنثی شدن توطئه دشمنان عنوان کرد و از عوامل برگزاری انتخابات خواست با رعایت اصلی بی‌طرفی در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات فعالیت کنند.

به گزارش یزدفردا: «احمد آخوندی» در نشست دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی مهریز به اهمیت موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان مهریز براساس راهبرد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخابات پیش رو چهار اصل مشارکت، ‌سلامت، ‌رقابت و امنیت را در دستور کار قرار داده است و برنامه‌ریزی و اقدامات اجرایی ستادهای انتخابات حول این محورها انجام می‌شود لذا با همین راهبرد نیز دهیاران با رعایت اصل بی طرفی در جهت مشارکت حداکثری فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همکاری یک‌هزار و ۸۰۰ نفر در ۶۱ شعبه اخذ رای شهری و روستایی شهرستان مهریز در هشتم تیرماه جاری برگزار می‌شود.

آخوندی خاطرنشان کرد: ۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان مهریز به صورت شهری و ۲۹ شعبه در روستاها فعالیت اخذ آرا را برعهده دارند که البته ۴۴ شعبه ثابت و مابقی در قالب تیم‌های سیار در این زمینه فعالیت می‌کنند.

در این نشست همچنین پیرامون برگزاری مراسم‌های عید غدیر و نیز عزاداری‌های ماه محرم، بحث و تبادل شد و ضمن هماهنگی در این موارد، برنامه‌ریزی‌ لازم صورت گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا